28. 2. 2019. godine
U nastavku 41. redovne sjednice Skupštine Brčko distrikta BiH održane u srijedu 27. 2. 2019. godine, poslanici su usvojili Deklaraciju o unapređenju informatizacije Brčko distrikta BiH kojom je izražena opredijeljenost Brčko distrikta da svoj institucionalni, ekonomski, obrazovni i društveni razvoj bazira na procesima digitalizacije kao preduslovu za priključivanje razvijenim zajednicama.
Razmatrano je i više izvještaja među kojima Izvještaj o reviziji učinka “Izdaci za sudske sporove i vansudska poravnanja“ za period od 2012. do 2017. godine, Specijalni izvještaj Ombudsmena BiH o izgledu, upotrebi i zaštiti državnih, odnosno službenih obilježja u BiH i Informacija o subvenciji građana za potrošnju vode u ruralnim dijelovima Brčko distrikta BiH.
Nakon 41. poslanici su započeli 42. redovnu sjednicu usvajanjem zapisnika sa 40. redovne sjednice i poslaničkim pitanjima i odgovorima.
Razmatranje i usvajanje Nacrta zakona o dopunama Zakona o javnoj imovini odložen je za sljedeću sjednicu. Poslanici su započeli raspravu o Nacrtu zakona o planiranju, projektovanju i razvoju Brčko distrikta BiH. Rasprava nije okončana jer nakon redovne skupštinske pauze nije bilo kvoruma za nastavak te je sjednica prekinuta.
Predsjednik Skupštine Brčko distrikta Esed Kadrić je rekao da će sjednica biti nastavljena za petnaest dana do kada će se sagledati primjedbe koje su iznesene na Nacrt zakona o planiranju, projektovanju i razvoju Brčko distrikta i vidjeti da li su one suštinske ili tehničke prirode.
„Imamo izvjesnih nerazumijevanja u pogledu nekih zakonskih projekata iako smo imali opštu saglasnost oko zakona koji će urediti pitanje formiranja zavoda za izgradnju, planiranje i projektovanje. Izvjestan broj ljudi je sumnjičav i pokušat ćemo ih uvjeriti da nemaju razloga za to i da u Brčkom kao i svim gradovima koji žele da budu napredne zajednice treba zavod za izgradnju“, rekao je predsjednik Kadrić.
Osim nacrta ovog zakona u nastavku 42. redovne sjednice za dvije sedmice bit će razmatrane i sve druge tačke utvrđenog dnevnog reda.