Обављено 31.07.2025.
Текст конкурса погледајте OВДЈЕ a пријаву за конкурс преузмите OВДЈЕ.
Број: 33-15.01-270/25
Датум: 25. 7. 2025. године
На основу члана 66 Закона о хартијама од вриједности (пречишћени текст) „Службени гласник Брчко дистрикта БиХ“, број: 25/25, члана 7 Статута Комисије за хартије од вриједности Брчко дистрикта БиХ, Правилника о организацији Комисије и систематизацији радних мјеста, број 02-15.01-92/25, Правилника о запошљавању, број: 02-15.01-261/25 и Одлуке о расписивању јавног конкурса, број: 33-15.01-270/25 од 16. 7. 2025. године. Комисија за запошљавање р а с п и с у ј е
ЈАВНИ КОНКУРС
за пријем запосленика у радни однос
Администратор – на неодређено вријеме
Опис послова радног мјеста и одговорности:
1. обавља административне, техничке и друге опште послове Комисије;
2. ради под непосредним руководством секретара Комисије и предсједника Комисије;
3. систематизује и чува документацију Комисије и архивску грађу по листи
регистраторског материјала са роковима чувања;
4. евидентира пристигле рачуне за плаћање и попуњава налог за плаћање пристиглих
рачуна;
5. издаје сертификате – изводе о стању и промјенама на рачунима власника рачуна;
6. доставља податке о стању на рачуну власника хартија од вриједности на основу
захтјева надлежних органа;
7. води дјеловодни протокол, попис аката, књигу пријемне и отпремне поште и књигу
улазних фактура;
8. води канцеларијско пословање, прима, сређује и чува пошту и друге материјале;
9. води мјесечну евиденцију радних часова;
10. води синтетичку евиденцију о утрошеним буџетским средствима;
11. организује састанке и пријем странака;
12. обавља све техничке припреме организације службених путовања;
13. врши пријем робе по окончаним поступцима јавне набавке и дистрибуира исту по налогу предсједника Комисије;
14. врши отпрему свих врста пошиљки и теренску доставу;
15. брине о стању канцеларијског материјала и по потреби иницира његову набавку;
16. врши припрему техничке и друге документације везану за регистрацију возила и
одржавање возила;
17. помаже у припреми потребне документације за израду финансијских извјештаја и
планских докумената;
18. мјесечно сачињава извјештај о раду из своје надлежности и доставља предсједнику
Комисије;
19. учествује у припреми периодичних и годишњих извјештаја у складу са захтјевом
предсједника Комисије;
20. одговора за законито извршавање послова и коришћење финансијских и
материјалних ресурса у оквиру својих овлашћења;
21. обавља и друге послове по налогу предсједника Комисије и секретара Комисије.
Квалификација за радно мјесто:
- стечена диплома средњег образовања IV степен – друштвени смјер,
- шест мјесеци радног искуства након стицања наведене средње стручне спреме,
- познавања рада на рачунару (Word, Excel, интернет и електронска пошта)
Број извршилаца: (1) један
Платни разред: V4.
На Конкурс се могу пријавити кандидати који поред наведених услова испуњавају и опште услове за заснивање радног односа:
- да је држављанин БиХ,
- да је пунољетан,
- да је здравствено способан,
- да се против њега не води кривични поступак.
Пријава на Конкурс се подноси на обрасцу Комисије за хартије од вриједности са тачним и истинитим подацима те мора бити читко попуњена и својеручно потписана.
Кандидат који, након спроведене конкурсне процедуре, буде изабран на радно мјесто дужан је у року од 7 (седам) дана доставити оригиналне документе којим доказује да испуњава опште и посебне услове за радно мјесто на које је изабран.
Конкурс је отворен од 31. 7. 2025. године до 14. 8. 2025. године.
Пријаве се могу доставити поштом или особно на адресу Комисије за хартије од вриједности, Босне Сребрене 28, Брчко, најкасније до 14. 8. 2025. године до 14.30 часова.