BILTENLAT

     

     

     

     

    DUGME REGISTRA

    skupstinalogogif

    SLUŽBENI GLASNIK

    sglasnik

     

    Održana 45. redovna sjednica Skupštine

    Održana 45. redovna sjednica Skupštine

    11. aprila 2019. godine

    Poslanici Skupštine Brčko distrikta završili su 45. redovnu sjednicu koju je obilježilo odlaganje razmatranja svih zakona uvrštenih u dnevni red.

    Održana javna rasprava o Nacrtu zakona o radu

    Održana javna rasprava o Nacrtu zakona o radu

    U skladu s Odlukom Skupštine Brčko distrikta BiH Komisija za rad, zdravstvo i socijalnu zaštitu Skupštine i Odjeljenje za zdravstvo i ostale usluge Vlade Brčko distrikta BiH sproveli su javnu raspravu o Nacrtu zakona o radu Brčko distrikta BiH.

    45. REDOVNA SJEDNICA SKUPŠTINE

    Sjednica će se održati 10. aprila 2019. godine (srijeda) s početkom u 10 sati, u skupštinskoj sali za sjednice.

    Održana 44. redovna sjednica Skupštine - Usvojen budžet Brčko distrikta za 2019. godinu

    Održana 44. redovna sjednica Skupštine - Usvojen budžet Brčko distrikta za 2019. godinu

    28. marta 2019. godine

    Skupština Brčko distrikta BiH usvojila je sinoć na 44. redovnoj sjednici Budžet Brčko distrikta BiH za fiskalnu 2019. godinu u iznosu od 229.548.698,94 KM.

    Održan konsultativni sastanak Komisije za zaštitu ljudskih prava i predstavnika nacionalnih manjina

    Održan konsultativni sastanak Komisije za zaštitu ljudskih prava i predstavnika nacionalnih manjina

    26. marta 2019. godine

    Konsultativni sastanak s predstavnicima nacionalnih manjina, Vlade i institucija Brčko distrikta BiH organizovala je skupštinska Komisija za zaštitu ljudskih prava  uz podršku Misije OSCE-a u BiH. Cilj sastanka bio je analiza potreba nacionalnih manjina u Brčko distriktu BiH i identifikacija mogućih mjera u pogledu poboljšanja njihovog položaja u Brčko distriktu BiH kroz primjere dobrih praksi.

    44. REDOVNA SJEDNICA SKUPŠTINE

    Sjednica će se održati 27. marta 2019. godine (srijeda) s početkom u 10 sati, u skupštinskoj sali za sjednice.